Ja, det har varit "bloggtorka" på min blogg.

Men nu är jag tillbaka :D

Under de senaste månaderna så fick jag några överraskningar av Henrik :D

The Sims 3 (dataspel som jag gillar :D ) TACK MIN ÄLSKLING!!!




Ice Age 1-2 (SKITKUL FILMER)

Sagan om Despereaux (så gullig film med en mus som hjälte)

Chihuahuan från Beverly Hills (Så gullig film)



Voodoo knivställ (Så jävla cool knivställ)



Annars så har jag varit mkt med Solo, planerat mkt inför höstträffar som DBU ansvar för och resa en del
t.ex till pappa eftersom det var familjeträff och vi hade Solo med. Det var en SÅ TREVLIG HELG.

Och så har jag varit i Sthlm i helgs pga DBU hade styrelsemöte där.

Annars så har det varit som vanligt.. Vi har börjat på valpkurs med Solo och ska gå dit varje måndag i några veckor. Och nu är man mer och mer inne eftersom det har börjat regna mer och mer på sistone (tecken på att hösten närmar sig fort).
Dessutom så har jag och Henrik köpt PLAYSTATION 3 SLIM :D

Ja, om ni vill veta mer så får ni lämna spår... :D





Kommentarer
Postat av: Joey

Hej historiker!



Vilken fin valp ni har! Nästan sötare än min ;)

Blev smått imponerad när du sade att Solo kunde leka med Tuss. Min valp Mio kan ej leka med mina katter. Tråkigt det men de kommer iallafall överens. :)



Så snällt av din pojkvän som köpte sakerna. Jag skulle behöva lite saker från gubben min också. mutter



Ha det fint.

Kram Joey

2009-09-18 @ 17:54:23
URL: http://crazyrhinos.blogg.se/
Postat av: Chris

Vi har också PS3 slim, 250 GB. Kul att kika in till dig... Kramar om //Moster

2010-01-01 @ 19:47:19
URL: http://alskadeblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0