Min födelsdag!

Jaha, nu blev man dagens gamling. Haha.. Fyllde 22 år igår och hade en bra dag igår. Fick en cool vattenkokare av min Henrik. Den passade mig skitbra eftersom jag är en sån person som dricker te varje dag.



Vi fick besök av min pappa, hans fru och min syster Linda. Jag fick några presentkort på H&M och Bokia (älskar speciellt böcker.. hahaha) Vi åt smörgås som Henrik har gjort själv. Den var skitgott.




*Henriks underverk* :P



Och sen åt vi vanliga tårtor som var Operatårta (prinsesstprta med andra ord) och Schwarswald och hade det mysigt. Sen åkte dom hem, då mysade jag och Henrik i soffan med levande ljus och film på dator (Yesman) eftersom vi hade också valt att stänga av all ström i lägenheten i en timme (20.30-21.30 för Jordens skull). Filmen Yesman var kul och det var bra budskap i den faktiskt (man får inte glömma att man ska leva livet också)

Idag kom mamma, hennes gubbe och min lillebror Philip på besök. Vi åt återigen smörgåstårta och sen öppnade jag persenter (presentkort på H&M igen, haha.. Och på jack&jones och fick också chokladaskar och gelehallon av Philip). Sen åt vi vanliga tårtor igen.. hahaha.. Sen åkte dom.. Nu sitter jag och skriver blogg som ni märker snart.. hahaha..

Varma kramar till er som skickade grattis-sms till mig!!! Ni är underbara!!!

kramar!!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det syns tydligt att du har haft bra på din födelsedag! Mysigt att dina föräldrar + syskon var på besök och gav dig presenter. :D På bilden från smörgåsar ser jättegott ut! ;) Kramar!

2009-03-29 @ 20:20:01
URL: http://rudolfinnan.blogg.se/
Postat av: Annie

Gott tårta d ser ut och Henke e ju duktig. ler o grattis i Efterskott önskar vi gaymaffian i örebro.

2009-03-30 @ 15:47:48
URL: http://www.minitroll.blogg.sei
Postat av: sanna

åh senil man är! GRATTIS! i efterskott...:P skämmas på mig haha! kan inte fatta det att du har blivit 22år, jag tyckte det inte va så länge sen du gick ut i kvinnokläder o firade din 18års födelsedag! =O tänk dig det är hela fyra år sen! men det känns som det vore två år sen. Usch dennis! vi börjar bli gamla haha! =P Det ser ut som om du hade en bra dag iallafall, o smörgåstårta ser riktigt god ut! STOR KRAM! förresten! snygg vattenkokare ;)

2009-03-30 @ 23:01:55
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Ronja

hahaha, håller helt med Sanna där, känns som det inte var så längesen du fyllde 18, den dagen kommer jag alltid minnas med ett gott skratt. låter som du hade en kanondag :) smörgåstårtan ser smarrig ut!

2009-03-31 @ 20:24:31
Postat av: Henrik

Ja är det någon som vill köpa smörgåstårta så säljer jag den dyrt. HAHA

2009-04-01 @ 17:59:48
URL: http://henrikedman.blogg.se/
Postat av: Signe

LYCKA till med examen idag!! Du fixa det!! Lycka-till-kram!!

2009-05-15 @ 00:57:50
Postat av: henrik

Vilken häftig vattenkokare =P riktigt snygg ;)

2009-07-07 @ 17:25:29
URL: http://henriknyberg.blogg.se/
Postat av: Pernilla

snygg tekokare. vart kan man köpa det? :D

2009-07-11 @ 13:44:08
URL: http://pernylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0