Comeback...

Hej på er alla läsare. Sorry att jag har varit "död" i bloggvärlden på ett bra tag. Men nu är jag tillbaka. Haha..
Har varit så trött på it och haft bloggtorka. Men nu har jag upplevt en del under tiden. Så jag kan nu typ skriva om olika händelser och sånt.

Lördag den 7:e mars åkte jag och Henrik till en hemlig plats eftersom jag vill överraska Henrik. Och när vi hade åkt till Kungshamn som ligger en timme bilresa från Vänersborg. Och när vi kom fram så visade det sig att vi kom till en badhus  som heter Tumlaren och som har massage/bad/tränings anläggningar. Så var min överraskningen avslöjad. Haha..
Henrik träffade min klass och en tolk som jag brukar ha under min skoltid. Vi fick massage, sen ångbastade vi (fick glass serverad inne i bastun) gott men samtidigt lite kul eftersom det är massor av vatten på taket inne i bastun. Vi var rädda att få vatten i glassen. Haha.. Sen badade vi i bubbelpool, eftersåt badade vi ute i en stor tunna som finns utanför badhuset, precis bredvid havet. Badade väl i en timme typ (undertiden fick vi ha mössa på oss, blivit serverad på färska frukter och några av oss tog årets första dopp i den iskalla havet) hehe.. Sen efteråt badade vi inne i en avslappningrum, där flöt vi på och slappade av. Efteråt åt vi räkmacka och sen åkte vi hem och var trötta. men dagen var inte slut än HAHA.. Melodifestivalen var ju på lördag också så v i glodde på den och hade det mysigt resten av kvällen i soffan.

Helgen den 13:e till 15:e mars så var Henrik borta på Sttf (Sveriges teckenspråkig tolkars förening) årsmöte i Sthlm. Så jag hade besök av  Emelie och Sandra från Örebro. Vi hade mysig helg med filmer, spel och social. Det var så kul att träffade dom igen efter vi tog student samtidigt under sommaren 2008 (så det var nästan 9 månader sen sist vi sågs). Sen lämnade jag dom på tågstation på söndag vid lunch-tiden. Sen tog jag det lugnt och pluggade lite tills det var dags för mig att möta Henrik på tågstation på kvällen. hade saknat Henrik så det var härligt att ha honom hemma igen.

Sen dess har det bara rullat på med skolan och jobbet (jag jobbar ibland på en skola som vik-assisent)

Ja, vet inte vad jag ska berätta mer om??...

Kommer nog på det sen..

Hoppas att ni njuter resten av helgen nu!!!!

Kommentarer
Postat av: Ronja

åh den där överraskningen var ju helmysig, låter som ett perfekt ställe! dit måste man åka nån gång :)

2009-03-22 @ 12:45:15
Postat av: Tobias

Hihi jaa där har jag badat för flera år sen...

2009-03-22 @ 15:57:45
URL: http://saibot.blogg.se/
Postat av: Camilla

Låter härligt! Och klart har du hunnit med mycket sedan du tog studenten :)

2009-03-22 @ 21:08:45
URL: http://femina.blogg.se/
Postat av: Henrik

Sttf (sveriges teckenspråks tolkars förening) Puss

2009-03-23 @ 10:35:16
URL: http://henrikedman.blogg.se/
Postat av: Tiger

Jaa där har jag varit många gånger i kungshamn har mina kusiner som är uppvuxna på smögen;).. Mysigt med en helg sådär!! Blev det vänerskolan till slut eller? Kramar sötnos

2009-03-23 @ 23:17:34
URL: http://jennieolaban.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0