Nu kommer det...!

Ja, vad ska jag berätta om??? Jag har äntligen tagit EXAMEN den 15e maj :D

Examen
Åkte till Grebbestads folkhögskolan med Henrik, vi var och åt frukost med min klass och sen var det avslutning i aulan och det hölls i evigheter tyckte jag. Haha.. Massor av tal och sånger som vanligt (jag satt och drömde bort medan Henrik satt och lyssnade) Men annars har det varit bra avslutning. Det kändes märkligt minns jag. Sen efteråt åkte vi hemåt och vi hade mina tolkar bakom. Jag bjöd hem dom eftersom jag ville bjuda på fiket. Ett år med samma tolkar ju. Det har varit superbra tid med dessa tolkarna S och S. Jag kommer alltid minnas dom och vi håller fortfarande kontakten. Härliga personer!!!!

Sen så ringde det på dörren och jag trodde att det var morsan och styvfarmor som skulle komma men icke sa nicke! Det visade sig vara Karine och Camilla kom på besök(dom hade planerat överraskningen med Henrik). Det var helt överraskade för mig eftersom jag aldrig skulle trott att dom skulle komma. Det var kul att ha dom på besök. Dom har dessutom aldrig sett vår nya lgh oxå. Så det var spännande. Sen så ringde det på dörren igen och då var det morsan och styvfarmor som kom. Det var massor av folk hemma hos oss. Hehe
Men det var härlig ändå. Så min examendag var toppen!

Tack för alla presenter jag fick!!!! Ni är underbara!!!!

Arbetslösheten
Ja, nu är man arbetslös men man försöker hitta jobb. Det har varit så där att söka efter jobb eftersom det är svårt att hitta jobb nu så jag ska istället söka efter praktikplats istället sin i sin tur ev kan leda till kontaktnätverk eller till jobb?! Det får tiden utvisa. Men man ska inte ge upp så fort det blir kämpigt. Men jag vet iaf att jag ska jobba under en vecka som lägerledare sen i Aug. Jobbar som lägerledare på DBU-nordisk läger(DBU=dövablinda ungdoms-förening). Det ska bli kul att kunna få jobba lite ju.

DBU-styrelse
Jag vet inte om alla vet att jag har blivit invald till DBU-styrelsen. Men jag har varit medlem i DBU i många år och det var dags för mig att hoppa i "föreningsliv" och det blev så att jag blev förtroendevald till att sitta med i DBU-styrelsen i ett år.  Jag är ledamot och vice ordf i DBU-styrelse. Så det är spännande att se hur det funkar i föreningsliv. Har ett spännande år framför mig :D


Har också köpt en film som heter BOLT och jag älskar den. Den är en tecknad film som tillhör Walt Disneys klassiker (Jag samlar på dessa filmer)


Walt Disneys senaste klassikerfilm som kom ut på dvd under här veckan.


Ja, det var lite om mig. 

Fråga om ni vill veta mer! :D 


Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt att höra av dig via bloggen! Spännande att läsa om vad du har gjort/ gör nu. :D Jag har inte sett Bolt än, men jag ska. Jag har saknat dig jättemycket och hoppas att vi får träffas så snart som möjligt. Vi har inte träffat i ett år. Många varma kramar från din rudolfinnan

2009-06-14 @ 16:19:16
URL: http://rudolfinnan.blogg.se/
Postat av: Jono

Bolt är mycket bra. Den har jag sett i början av i år. ^^

2009-06-15 @ 08:59:22
URL: http://jono89.blogg.se/
Postat av: Signe

Nu är jag nyfiken på vad du fick i present, hehe :) 3. termin avsluttas i morgon med ett tenta. Små nervös här :) Träffar vi under somamrlov? :)

2009-06-15 @ 10:47:12
Postat av: Jenny

grattis till DBU styrelsenplatsen! :) ser fram emot att samarbeta med er och oss i SDU! ;)

2009-06-15 @ 14:03:56
URL: http://globetrottern.blogg.se/
Postat av: Niclas

Omg är det ett nytt inlägg jag precis läste ;) hehe

2009-06-18 @ 22:06:01
URL: http://niclasstahl.blogg.se/
Postat av: Lina

Hihi, jag tänker såklart på dig ibland, för att jag saknar dig. Men den underbar person är en annan person. ;) Kram

2009-06-19 @ 00:01:37
URL: http://rudolfinnan.blogg.se/
Postat av: bröllopsbloggen

grattis

2009-06-19 @ 00:12:52
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: sanna

wohoo! grattis till examen ;) o det är bara o kämpa på o leta i varje liten vrå efter jobb, ge inte upp. hehe kul att höra att nån annan också samlar på disneyfilmer! håller på o samlar för fullt jag med :) ja du.. han har operat hjärnan haha, ne men han har operat in CI, så det är därför han har bandage på huvudet. men nu har jag tvingat honom att ta bort det, haha ;) har du fått nån napp med jobb? KRAM

2009-06-19 @ 00:33:17
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Putte

Hur fan kan Bolt vara en klassiker när den är alldeles nyutkommen? :D

2009-07-04 @ 12:58:56
URL: http://pluttisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0