Varning för badgurkor!!!

Det har regnat idag så jävla mkt. Men det hindrade faktiskt inte oss att ta kvällsbad nyss :D

Ja, ni läste rätt! Vi har tagit kvällsbad i regnet vid Skräcklan :D
Trodde att vattnet skulle vara ISKALLT men icke sa nicke :D

Ganska skönt när man har gått upp från vattnet och sen ta på sig varm och gosig tröja och tittade på Henriks systerbarn som fortfarande badade.. Henrik badade bara fötterna. Han vågade inte bada helt.. Haha.. Och han som brukar skryta med att han är "norrlänning"...! Pyttsan heller brukar jag säga. För jag tycker att han fryser mer ofta än mig.. Hahaha...

Undrar om det var fler än oss som vågade bada idag oxå??!

:D


Kommentarer
Postat av: Sanna

haha galning!

2009-07-13 @ 00:27:34
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Michelle

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-12 @ 17:19:12
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0