God morron på er alla


Ja, nu är man redan uppe och tar det lugnt.. Var nyss ute med Solo.. Lika bra att inte somna om tänkte jag.. Blir annars för trött.. Nu ska man göra frukost och sen kanske spela nåt innan ut med Solo igen..

I fredags så såg jag och Henrik på Harry Potter och halvblod-prinsen. Jag tyckte att den var bra men tyvärr så har en del viktiga scener tagit bort som vanligt.. Så jag är glad att jag har läst alla böcker minst 10 gånger.. Haha..
Så bra böcker, jag äger bok 1, 4, 5, 6 och 7. Måste köpa böckerna 2 och 3. jag äger inte dom pga förut så har jag och min syster bestämt att vi skulle äga tillsammans.. Men  nu när man har bott själv i några år så är det lite jobbigt att låna från varandra hela tiden.. Så jag vill istället äga ALLA böckerna.. Så jag måste köpa bok nr 2 och 3. Sen äger jag alla :D

Börjar bli SÅÅÅÅ sugen på att alla dom böckerna igen snart..!!!

Så vad tycker ni om filmen??
För mig så får filmen betyg 6 av 10.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tal om Harry Potter.. Har jag alla böckerna i hyllan 1-7.

2009-07-21 @ 15:27:50
Postat av: Niclas

okej... hur går det med valpen?

2009-07-22 @ 14:34:26
URL: http://niclasstahl.blogg.se/
Postat av: Sarah

Härligt! :p Och jag är glad att ni fått hem Solo. Han är söt!!! Förresten, när man klickar på din blogglänken på din kommentar i min blogg då kommer man inte fram till din blogg. Hur är det med dig annars?

2009-07-22 @ 17:08:34
URL: http://q86.blogg.se/
Postat av: Niclas

ja så har jag det med link, fast tvingar honom så till slut ger han sig hehe..

2009-07-24 @ 00:22:48
URL: http://niclasstahl.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jag håller helt med, det saknades så mkt i filmen! Boken är såå mkt bättre! Men ja, allt får ju inte plats i filmerna. Den får 6 av 10 av mig med :)

2009-08-12 @ 23:13:53
Postat av: Signe

Som du nog redan vet det, så är jag inte förtjusta i att titta på filn. Sömna ju nästa alltid bara haha. mEn har hört at filmen Harry Potter är toppen...

2009-08-14 @ 01:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0