Funderingar...

Sitter och tänker mkt inför provet inom massage på torsdag som jag ska ha.

Ska då göra provet som ska visa att jvad jag har lärt mig när det gäller massage ( provet innehåller kanske en del om muskelgrupper  som jag ska blabbla fram medan jag masserar. Peka och berätta vad den muskelgrupp gör och sånt. Har suttit och läst genom papper men nu orkar jag inte mer. För mkt info och just nu är det rena rama röra i  hjärna när det gäller muskelgrupper, massagegreppar och anatomi-delar.

Men nu ska jag skippa alla detta när det gäller plugg inför provet. Måste få andas ut och varva ner lite.

Tänker just nu också på den nya lägenheten! Ska bli kul att flytta snart!! Jag har pratat mkt med Henrik om att vi måste skaffa en del möbler sen också. För vi vill ha fin matbord och stolar som vi ska ha i tvrummet när det kommer gäster. Så vi kan ha fina middagsbjudningar ibland :D

Men få se när det blir av (nya möbler alltså).. Hehe.. Det var lite av de "oviktiga" funderingar som jag har just nu.. hehe..

Hoppas att ni njuter av hösten nu.. haha, speciellt nu när det regnar.. haha

Man börjar längta till våren faktiskt.. Då blir det mindre regn.. Och det våras för flytten och examen för min del:D

Nu dags för mig att fixa till mig inför sängdags!!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: mallan

Och jag ska söka sommarjobb i vänersborg, saknar västkusten för mycket så jag ser fram emot att få hälsa på dig!;)

2008-11-12 @ 13:56:37
URL: http://dr.blogg.se/
Postat av: Tigern

Skickar en höstkram till dig , kämpa på!!



Kramar Tigern

2008-11-14 @ 00:19:59
URL: http://jennieolaban.blogspot.com
Postat av: Signe från Dk

hur gick proven i torsdags? Bra hoppas jag? Ska ha en mundtligt prov på måndag - i morgon alltså. Nervös som fan! Ska berätta vad jag vet inför olika område, som kemi, fysik, mikrobiologi, celler og væv, farvning af celler og væv och biokemi. Kram!

2008-11-16 @ 13:16:35
Postat av: Stina

Så glad för er skull att ni fick lägenheten, Grattis! hopaps vi ses snart. kram

2008-11-17 @ 09:27:11
URL: http://lillpigan.blogspot.com
Postat av: Jennie

Jaa du lille Dennis nu kan du skriva kommentarer i min blogg utan problem!!

kram jennie

2008-11-19 @ 11:13:01
URL: http://jennieolaban.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0