Min ursäkt till mina läsare...

Ja, jag måste be om ursäkt att jag har liksom varit "död" när det gäller bloggen. Men ibland är det svårt att skriva om när man är liksom omotiverad just nu. Därvarv bloggtorka.. :(

Men jag ska försöka skriva mer igen.. hehe

Jag har fortfarande inte hittat nåt jobb och är jättesugen på att fixa lite här hemma (måla kanske i vardagsrummet eller i hallen??)
Få se..

:D


Solo har blivit rumsren nu tror jag eftersom han har inte gjort på sig här inne på LÄNGE.. :D

Hålla tummarna!!!!
Att det håller i sig!!!!


Kommentarer
Postat av: Signe

DUKTIG!! Nån ting är bättre än inget :)

2009-11-05 @ 18:33:39
Postat av: sanna

jag håller tummarna att solo har blivit rumsren hehe! kommit på vilken färg du ska måla i hallen/ vardagsrummet nu? Kram!

2009-11-10 @ 23:29:11
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Signe

Jag såg dig i danska döva program i går! Det var om Sarahs Usher och ni var till nån dramaläger (?) - kanske DBU-nån? Kul att såg dig i danska progam :)

Kram

2009-11-22 @ 17:53:01
Postat av: Lina

Vad bra att du har skrivit lite nu. Jag längtar efter att du ska börja skriva mer. ;) Tycker om din blogg. Kram från din lilla rudolfinnan

2010-01-06 @ 01:17:20
URL: http://rudolfinnan.blogg.se/
Postat av: minica

Hej :) intressant blogg du har :)

Ska vi följa varann via bloglovin? ^^

Kram

2010-01-08 @ 11:51:23
URL: http://minica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0