Njuter av solen!!!

Jag ska försöka skriva oftare!!! (en viss kompis klagade på att jag måste skriva lite mer oftare) Så jag ska göra det!
Jag har njutit för det mesta av solen, och samt fotat en del.. Vill oxå fota mer men min JÄVLA kamera dog(hittar inte kameras laddare). Måste leta efter den!

Idag har jag varit på Skräcklan och solat, badat med några vänner och bekanta.
Helt jävla underbar väder!
Njöt max men skulle vilja ha lite mer pulsgrader i vattnet :D
Men jag ska inte klaga, det var ändå ganska skönt att bada i vattnet. Hehe

Måste fan hitta kamera-laddare så jag kan fota mer och lägg in bilder oxå:D

Så där!
Nu har jag skrivit lite om min dag :P

Släng dig i väggen! (Du vet vem du är)
haha :D

Kommentarer
Postat av: Niclas

Nu tycker jag inte vi ska mobbas :P

2009-07-01 @ 19:57:14
URL: http://niclasstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0