Hemkommen från jobbet :D

I söndags så åkte jag hem efter en vecka i Leksand. har jobbar där som dbu-lägerledare. Det var kul att jobba som ledare, fast synd att jag inte kom SÅ överens med en ledare. Vi har SÅ olika syn på vissa saker.

Men det löser sig sen vet jag. Handlar bara om att ta i saken och göra det bättre liksom.
För er som undrar varför jag inte kom in på blogg nåt alls under förra vecka.. Det är pga att jag har jobbat dygn runt under HELA veckan. Så jag har knappst orkat med att gå in på it.
kan berätta lite om veckan i leksand. Det har varit så härlig väder med sol. Vi hade Åkersmassor av aktiviter, resor och umgås-kvällar. Åkt till sommarland och badat, solat och fikat massor (för min del så hann jag inte bada så mkt. Jobbar ju hela tiden) hehe.. Men de deltagarna som var med under läger hade det nog skitbra... :D
Jag kom bra överens med några människor som var SÅ supertrevliga och kul att vara med. De flesta kom från Finland :D
Ska kanske träffa en tjej som jag träffade under lägret igen. Vi ska träffas i Örebro i sep. Eftersom jag och min sambo ska dit under dövasdag som ska hållas i Örebro här gång.

Ja, sen åkte jag hem när lägret var slut. Sen dess har jag bara varit hemma och mysat med Solo, Tuss och Henrik. Och glott på massor av filmer, tvprogram eftersom jag hann inte med det under veckan i leksand.. Hehe..

Packar lite just nu oxå, eftersom vi ska till min pappa idag som bor i Åkersstryckeburk som är en liten samhälle som ligger 20 min från Strängnäs. Vi ska ta med Solo dit. Ska bli spännane att träffa pappa och mina syskon. Ingen av min familj har träffat Solo.. Sen på söndag ska vi stanna kort stund hos min mamma. Då ska mamma och min lillebror träffa Solo oxå. Sen ska vi vidare till Vänersborg. Mkt resor för mig under aug-månad. hehe...

Ja, det var lite om sensate veckorna :D


Kommentarer
Postat av: Sanna

låter som ni hade det riktigt skoj på lägret! :) hoppas vi ses på dövas dag i örebro! vore skoj. Fast vet inte vart det är nånstans haha =P vad tyckte din pappa, mamma o brorsan om solo? Kram!

2009-08-23 @ 21:06:51
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: malin / UngTvillingMamma

Jag har startat en frågestund på min blogg nu=) Så ställ gärna en fråga lr två om du vill veta något=)kram malin

2009-08-25 @ 10:00:02
URL: http://saramalintherese.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0