Vad jag tänker på just nu...

Snart är det dags för höstlov :D (vecka 44 är det höstlov för min del)

Ska bli skönt att vara hemma  under längre tid än vad jag brukar vara. Har saknat att vara hemma en HEL vecka med Henrik och Tuss. Få se vad jag hittar på under lovet, kanske leta runt efter blivande jobb eller något likande efter examen. Men få se vad som händer, jag ska iaf försöka fixa så jag kanske kan få jobb direkt efter examen. Men tror att det blir nog mest massör-frilans i början iaf. Sen kanske kan det utveckla till anställning eller något likande.

För er som inte vet när jag ska ta examen. Jag tar examen den 15:e maj 2009 (alltså om 7 månader). Längtar som fan!!!!! Vill börja jobba och kan få riktig lön :D

Men få se om jag hittar jobb typ direkt efter examen...

Hoppas.. Hoppas..



Kommentarer
Postat av: sanna

Hej vad kul att du har skaffat blogg! alltid kul o läsa vad andra sysslar med nu för tiden! :D låter jätteroligt med spa/massage utbildningen som du går på och ett stort plus att det bara är ett år. ;) ja hoppas du får jobb direkt efter utbildningen, vore skönt det. Jag går på undersköterskeutbildningen här i härnösand nu, blir klar vintern 2009 (1½ år) trivs riktigt bra :) skönt o slippa jobba ett tag säger jag, haha, jag känner helt tvärtom :P Ha det gott kram!

2008-10-09 @ 18:55:51
Postat av: Signe från DK

Åhh tidigt!! Men kul för dig att du snart kommer ut på arbetliv :)

Ta väl hand om dig sj, HK och Tuss :) Saknar dig ju :)

2008-10-09 @ 19:03:56
Postat av: Karine

Oj, ja det är inte såå jättelångt dit kvar :). Hoppas att du hittar nåt jobb då!



Jag har funderat på att kanske åka till er nån gång nån helg (när jag är ledig)och hälsa på.. Vill se hur du har det där och så saknar jag dig ju :).



Kram

2008-10-19 @ 09:57:53
URL: http://meyouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0