Provet och Stockholm

Jag hade prov i massage  på torsdag i förra veckan, det gick BRA!! Men ska ha en till "riktig prov" den 11 dec om jag minns rätt. Då ska jag kunna alla grepp och ska kunna fullfölja en massage-behandling utan att få hjälp. Det ska bli spännande och kul tycker jag. Fast så klart man sitter och är lite nervös.

Jag har dock nu blivit lite sjuk (halsont och förkyldning) men håller på att tillfriska.. Skönt!!!
Tur att jag håller på att bli frisk pga jag och Henrik ska åka till sthlm idag. V ska tillbriga helgen i sthlm pga ska fira Henrik och en kompis till som fyller år nu i helg. Ja, Henrik ska fylla år nu på måndag, men vi ska äta ute på Patrica på söndag(restaurang-del på båten Patrica (restaurangen är bara öppet på söndagar, därför vi ska dit).  Det ska bli kul att fira Henriks födelsdag, har köpt fina grejer till honom. Få se vad han tycker om dom när han har öppnat paket i helg :D

Det var lite som jag ville skriva om just nu.

Trevlig älg på er alla kära läsare ;P



Kommentarer
Postat av: Camilla

Skönt att du klarade provet. :)



Det är förkylning och sånt överallt nu. Trist. Va själv förkyld ett tag också. :/ Ha det bra i Sthlm. :) Kramar

2008-11-21 @ 12:04:08
URL: http://femina.blogg.se/
Postat av: Signe

Skönt att du klarade provet:) Det gjorde även jag - fast det var en tenta :) Njuta nu av det vacker Sthlm - vill åka dit nån ggr snart...

Kramar

2008-11-22 @ 10:29:47
Postat av: Lina

Hoppas att ni har haft trevligt i Sthlm. :) Säkert att du klarar det galant på provet. ;) Saknar dig. Kram!

2008-11-26 @ 09:51:26
URL: http://rudolfinnan.blogg.se/
Postat av: jenny

hejhej, hittade hit; skoj att följa ditt liv lite, du kommer att bli en finfin massör! ;) trevlig älg på dig också! hoppas att vi råkar på varandra snart. :) kram!

2008-11-26 @ 21:48:55
URL: http://globetrottern.blogg.se/
Postat av: JoNo

Opps, trist. Men hoppas vi träffas snart igen. Det var längesen vi spelat skipbo och så. ^^

Jag hoppas allting har gått bra med plugg och allt. =)

kram

2008-11-29 @ 11:13:52
URL: http://jono89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0