Lite om saker som händer just nu...

Jag har börjat skolan och det rullar på bara. Längtar efter att ha praktik. Då ska jag nog ha praktik på t.ex Sportlife, eller nån företag som sysslar med friskvård eller så ska jag ha praktik på Vänerskola. Få se vad som händer. 

Och på sistone har jag för det mesta suttit vid datorn och sökt efter jobb. Eftersom det närmar sig hastigt till min efterlängtande examen (som är på den 15:e maj 2009).
Sitter just nu och väntar på Henrik ska komma hem. Vi ska sen ikväll till Sportlife och träna. Vi har börjat träna och det känns bra. Vi vill försöka träna minst 2 ggr per vecka.


Det var lite som händer i mitt liv just nu...

Kommentarer
Postat av: Lina

Roligt att höra av dig lite. :) Härligt att du vet när du tar examen och efter jag hoppas att du ska få ett jobb på någonstans. :) Jag hoppas också på mig själv att ha ett jobb efter examen i höst. Kram!

2009-01-22 @ 17:57:36
URL: http://rudolfinnan.blogg.se/
Postat av: sanna

haha, ja när man vet att man själv har rätt så vill man också ha rätt :P gaah, jag ville verkligen "vinna" smörslaget! skönt o höra att du oxå grälar om små skitsaker. Det kommer gå bra, bara o söka jobb o inte ge upp! gud va skönt med examen snart för dig ;) KRAM!

2009-01-26 @ 14:00:23
URL: http://snowaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0