Snart jullov!!

Nu är jag äntligen frisk igen! Har varit sjuk i feber, halsont och konstant huvudvärk under en vecka. Men nu äntligen har jag blivit frisk. Och det närmar sig hastigt till jullov :D

Så imorgon ska jag göra den STORA provet i massage som ska visa om jag har lärt mig massage under denna termin. Och sen ska jag också ha en prov i biologi på måndag.  Sen under nästa vecka är det mest kul och umgås-vecka pga det är sista vecka innan jullov. Och på måndag den 22:e dec ska jag och Henrik äntligen flytta in den nya lgh! :D

Vi har funderat mkt på att måla eller taptsera om i tvrummet eftersom den som finns i tvrummet är inte "såå" fin. Få se vad för grejer vi ska göra då. Kanske nåt fin och mysig färg som t.ex fondvägg och sen nåt ren färg runt om fondväggen. Men inget är beslutat än. Vi ska trixas och pyssla om lägenheten sen när vi har väl flyttat in:D 

Längtar som fan!!!!


 


Kommentarer
Postat av: Signe

Lägga ni upp bilder av lgh eller ska man åka och hälsa på er för att få se det? :)

2008-12-10 @ 19:55:31
Postat av: Signe

Lägga ni upp bilder av lgh eller ska man åka och hälsa på er för att få se på lgh? :)

2008-12-10 @ 19:59:46
Postat av: Emelie

hahha!! mmm jag tror att granen får stå så här i år ;) hehe.. mmm saknar dej med!! du får komma upp här eller så åker jag/vi ner till er :) Kram i massor

2008-12-15 @ 21:55:50
URL: http://emifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0